Social Icons

Monday, September 12, 2011

....Jika Aku Jatuh Hati.....

...Bismillahirrahmaanirrahim...

*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Allah jika aku jatuh cinta, 
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Rabbana ,jika aku jatuh hati jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu.....
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Rabbul Izzati ,jika aku rindu ,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu....
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Allah ,jika aku menikmati cinta kekasihMu.. janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu....
*♥*•.¸♥♥¸.•*Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu.......
Amin.....

#Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku & matiku hanya kerana Allah swt#

0 comments:

Post a Comment